Thursday, March 25, 2010

weh sgguhla gua bz tuari

huh hamek ko jarr. la ni walaupun gua bz tp sbb encik boss tinggi, encik bos pendek dan juga xketinggalan cik miss rambut opera xda. gua tetiba jdi FREE. ahahhaha. oke2 gua buat la ni. miang la lu jarr. tag2 plak./ kurang keje hapa?

oke. siyes gua bz lately nk g lunch pn gua pk 4 kali. apatah lagi nk teman smoker tegar berasap kat tangga sambil bithcin bout others. g toilet apatah lg. dh dpt bygkan betapa gua bz? malah pecah rekod selama gua bz itu segala mak nenek dunia maya telah gua pisahkan secara total kecuali projek PTC gua. buat duit tanpa modal. sgguh gua xtpu! lgpun muka gua ni korang ingat ada muka kaki kencing ka? xcaya kalu sila daftar sni;



owh lupa nk warning entri ni panjang;

ni hutang tag dr tupai dn gak jarr

***************START TAG********************

1) Siapakah diri anda di rumah..?
nani. ibu. maknek

2) Siapakah diri anda di samping rakan..?
nicksupersAiYa

3) 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai..
a - nk g bandung
b - nk iphones
c - nk kurus
d - nk keje lain
e - nk ada lesen

4) Siapakah nama pasangan anda..?
mr KA

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda tak suka tentang pasangan anda..?
a - time tdo kuar bunyi
b - suka kentut merata
c - kuat bebel
d - kuat keje
e - semua di atas

6) Bila tarikh anda couple..?
040702

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda..?
sndiri mau ingat la

8) Lagu tema cinta anda..
flora cinta - min malik

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda..?
marilah mnguruskan badan

10) Tag 10 rakan anda yang lain
mr KA - sbb gua nk tau apa yg dia xske pasal gua selain penyakit M tp gua xrsa dia akan jwp.
liza - sbb ko mmg slalu jd mangsa aku
wina - this will be ur first tag - jgn memalas
farah - agak2 apa u xske kat one. hehe
chot - lu slalu xde idea kan. hamek!
azie - sbb ang rajin update blog. hehe
kecik - sma alasan ngan azie
cik meen - sma cam farah. acad. hurm
jade - sbb dh lama dia xberblog.
EL - ada masa ka nk blog? ehe

***************END TAG********************

*budak ebob makin cheeky kdg2 grumpy. perasan, panggil diri sndri baby. ehe
**projek "my tshirt size M" in progress.
***duit duit dimna kau duit?
****bos, lu crik pasal la. :(
*****gua xkabo ek. mr KA bg hadiah oven tuari. huhu. tq abang. love u. wink

2 comments:

The Unconscious said...

oooh...nik, hows the working out :P
dont give up. bayangkan sofia jane :)

AiYa said...

demm buat pa aku nk bayangkan sofea jane nih. fail!

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)