Thursday, April 1, 2010

sri lanka plak dh, dulu chicago

hah lepas ni mna plak? bukan bukan bukan, bukan gua ini anti orang luar. tp mrk2 ini sgt annoying buat gua rsa mcm nak terjun dr tingkap 21 ni. haih!

dulu msa minah chicago tu blah ingatkan gua selamat dh, mai plak dh mamat sri lankan ni. ntah mna2 bos aku kutip. sigh... nk comunicate 1 hal. nk explain lain hal. nk argue lagi la lain hal. hadoiyai!

i miss u guys: el, mel, rafa. sob sob. chas cepat la blk.

7 comments:

sepet said...

ish3...sri lanka beb?? nasib boss ko x hire hindu toktok...lg parah weiyhhh..

Jarr said...

kau baling je dia kuar tingkap...dia pon keding je aku tgk..mcm lenge jer..nyampah plak.heh

JaSmIn said...

satu malaysia opis hang nik..good good! ;)

MELodrama said...

Aw nik, i miss you too!

Jangan lupa kami tau!


Love,
Minah Kangaroo

AiYa said...

yus: klu originally dr sna xtau la jd pa.

Jar: dh kompem2 dia lenge bkn mcm lg. Big mouth and ada cri2 back staber thandal dunia.

Meen: 1 dunia dh la. Tgh tgu bila gaknya bos aku nk hired org france

mel: i always miss u. Najib kawen on 17th ni. Mesti best klu ko ada

Elmira said...

aku rindu ko gak nik! aku tak kenal minah chicago tu, mamat sri lanka ni pun aku tak kenal gak. tapi ciaannn ko. and shashi gak, aritu dia call aku pun dia cakap dia stress gila.

nanti kita catch up k? insya Allah wedding najib kitorang datang bawak hamzah :)

AiYa said...

huhu el. Xrugi pn xkenal. Mnyusahkan ja. Miss u too 3 4 5 6. Ahaha. Cant wait for tht. Tp aku lmbt sket kot. Mr KA nk g btugas kat pr ulu sgor. Sgt2 harap dpt jumpa hamzah

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)