Tuesday, January 11, 2011

11.1.11 besangka baik

mr KA away lagi till 22/1. i hate when he away. too many things to think. plus ada depan mata pon dia x hirau lagi la jauh. gua paham sgt dgn perangai dia. mmg dr dulu mcm ni, but doesn't mean he don't care. cuma dia mmg rimas klu gua start tepon dia byk2 kali (mcm la gua tepon dia selang sminit.). pd dia skali sehari cukup. soklan rutin, kat mna? dh amek najwa? dh mkn? bley jawap tepon makna nya sehat la. nk tanya sehat ka x nk buat pa. ceh! average time we talk xsmpi 5 min pon. lg 1 klu time tepon ada kwn/boss kat tepi. mula la jwp nk xnk ja. nk malu hapa ntah. sebok sgt takut org lain kata. gua yg kat sni mula la emo. nk baling ja hp masuk tong sampah. bila gua protes, maen sebat ja kata gua ngada suka carik pasal bla bla bla buat perangai. bley?

11.1.11 besangka baik. xyah la tertunggu2 mcm sblom2 ni apa tragedi nk jadik. smue tu kebetulan. :)

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)