Sunday, August 14, 2011

masak apa cik jah oi

Hehe sja ja. Xda plak jiran sblh2 nama cik jah rasanya. Huhu. Thn ni mr KA buat azam kata nya xmo pi bazaar. Dh 13 hari puasa berlalu bru skali dia pegi tu pn time ari selasa. Ok la tu tahniah di ucapkan. Klu ikut sejarah mmg bab mbeli ni dia lg over dr gua. Napsu kata nya.

So thn ni mmg boleh dikatakan hari2 gua masak utk berbuka. Xda la susah mana sbb main campak2 ja. Tp bab paling aduhai boleh pecah pala otak adalah nak masak apa. Duhh. Cara paling selamat adalah tanya tuan punya badan. Klu dia kata goreng telur ja, maka goreng la telur jgn cuba2 tukar menu. Klu x gua berani kerat jari la klu dia mkn menu lain yg gua memandai masak. Senang bukan. Hehe. So far ulang tayang menu bru 2 kali. Dua2 resepi dr cik google. Ayam sri harum ngan ayam goreng mentega. Tp apa ada heran mmg mr KA ngan ayam mana bley pisahkan. Mcm tu gak bersahur klu x telur mata, ikan bilis. Papadom menu wajib. Mcm tu pn dia punya perut makin lama makin maju ke dpn. Hehe.

Tu ja nk bgtau nya pn. Moga gua tetap bley masak utk dia selagi ada nyawa. Walaupn kdg2 touching bila menu pilihan gua xkena ngan selera ngan dia. Ahahaha. Sekian. Owh hari ni hari ke 14, menu atas meja. Ketam goreng cili. Cendawan goreng tepung sama sayur bak choi goreng sos tiram. Sekian
Published with Blogger-droid v1.7.4

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)