Tuesday, July 26, 2011

oudated la sgt

mak gua kata, malah ayat2 standard org tua2.

"soal jodoh, hidup dan mati x usah nak berlebih-lebih" sbgai cth. bru bertunang xyahla nk pukul canang - beringat sket. org kata darah tgh manis. time ni la setan byk maklumlah nak bina masjid kan/. klu ada jodoh insya Allah jadi. mcm tu gak klu preggy. klu awal2 bln tu xyah la nk bgtau smue org. sok2 klu xda rezeki kan diri sndri yg makan hati. xsalah nak berkongsi rsa tapi xperlu la nk over kot

gua saja ja nk bg konklusi pasal hal ehwal semasa. lgpn entry doa buat kekasih jejari runcing tu amat touching juga. sbb gua dh prnh rasa. tp kemudian nya bila gua ada terbaca yg doa tu xpatut ada. gua berserah ja.

"klu dia memang jodoh ku. jodohkan la aku dgn dia. jika bukan lagi jodoh ku, lenyap kan la terus segala kenangan sebab aku tak kuat nak menangung beban"

alhamdullilah memang jodoh ku, moga berkekalan.

xpa la klu org nk kata gua outdated, tp gua rsa org tua kata mmg ada benarnya. saja bg ingat.

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)