Monday, February 20, 2012

late 20s - terlampau nervous

apa riaksi korang bila tahu ada kawan office hantar notice? yg rapat la, yg mak bedah harus lah happy kan. buat semak office ja. ehehhehe. bukak jobstreet adalah quick respond aku, dengan harapan dan semangat boleh hantar notice jugak. :p bukan sekali dua, dah jadik macam habit plak. nampak tak ketidak"best"an tempat aku berkerja - sebab ramai beno yang berentinya. aku ja yang masih setia di manipulate, di maki, dan segala macam di lagi. bln 7 tahun ni, genap la 6 tahun. gila lamaa untuk org yg cepat bosan macam aku.

last week, lagi sorang geng hantar surat cinta, maka terjadi la proses bukak2 jobstreet, hantar2 resume. dek krn konon nya thn ni genap 6 tahun, dan konon nya ilmu dah penuh di dada. it end up with aku kena dtg interview rabu ni. position applied: creative director. bangang x? apa aku nak klentong nanti. ok nerbes. yg buat lg nerbes interview kat hotel. first time ni, oleh kerana aku ni punya sifat conservative yang mendalam macam2 benda2 negative aku fikir akan jadi. sampai tahap mgkin sendiket keldai dadah. ahahahha call me saiko!

wish me luck k, mana tau ada rezeki boleh pindah aussie. ahahahha again berangan itu x rugi sebab x kena bayar. :p

*mari la nerbes bersama aku, dengan tahap melampau

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)