Sunday, February 15, 2009

13 hari lagi

tersangat la sibuk kebelakangan ini. sibuk dengan apa aku pun xpasti. owh user guide for sme banking dah langsai minggu sudah. letih den asik tukar-tukar tangan, sudahnya aku jugak tukang cuci kasik bersih baik xyah tolong mcm gitu kan. haisey. bukan xhargai tapi korang rsa syok ka kerja korang orang lain nak tolong siapkan but at the same time ko kena buat balik sebab x ikut standard keje ko. aku kah yg berslah kerana terlalu cerewet dan x sedar di untung atau orang xpaham2 kaedah kerja aku. hurm

sapa bley tolong aku camna nak handle org. aku dah pening ni, nak ditegur di buat muka, x ditegur pijak kepala. aiseh btol la kata aaron dulu, aku mmg xlayak jdik bos, tp kata org, pisces bukan leader ka?

najwa dah start makan, nestum beras merah. bagus untuk dia, diet! ahahahha. skunk ni tdo mlm pn dh senang. ngantuk masuk buai, ayun2 sat terus lena smpi pagi. dlm pd tu 2-3 kali gak la bgn minum susu, agak senang la ni, sbb dia dh pandai pegang botol, dh pusing 360 darjah, sedar2 kaki dia dah kat badan aku. ganas anak ibu ni. owh hari2 bgn kol 7, rutin dia nk kena hantar umah tok ngah. tp bila ari cuti ibu yg gelabah, najwa dh picit2 pipi ibu suh bangun. alahai cute jerk.

ari ni busu kena tahan wad, esok akan operation, mudah-mudahan semua berjalan lancar.

*sedang lagi tertekan ngan berat badan yg xturun2. ada syorkan 1 program kesihatan, belanja agak besar, xmampu den, telan liur ja la.
**lagi pusing ngan loan umah yg masih x approve.

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)