Friday, February 6, 2009

awards from azie and jade - tq tq

owh bru ni bkesempatan (sambil layan raja lawak), aku himpunkan sekali.


1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda
siap tuan
2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda
dia ini, x-kolej mate kat tepeng. dia kwn baik kpd kwn baik mr KA (ada paham ka?)
owh.. im a bloging walker. dia ada baby comey. johorian oke. jgn jeles!
3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya
-mak org yg makin lama makin kembang
-ske mkn tdo dan mkn lg (camna la aku xmakin kembang)
-sdh berblog dn delete blog since 2006
-ske merayap kat blog org kdg2 tggal jejak kdg2 org jejak aku
-music lover. smue gua layan
-aku tgk movie yg lawak ja oke
-telinga tipis. pantang dgr nak panas jerk
-cepat kewl walaupun selalu panas
-1st time guna komputer waktu masuk kolej layan mric (giler buta IT)
-mr KA ialah cinta kolej aku
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda
erm. orked, cik phyza, farah, syama, kecik, atip, at3, - shea, farah kimi (diorang 2 ni mmg cute n sweet sgt) and you

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)