Tuesday, April 14, 2009

adakah dia seorang racist?

benda ni dh banyak kali sgt berlaku. aku tau la aku kalau singgah kedai si ah meng (bukan nama sebenar) hanya takat beli nenas sepotong tu pon boleh dikira 2 minggu ada la 2 3 kali. yang menyebabkan aku melabelkan ah meng sebagai seorang racist (mungkinkah?) kerana layan buruk dia pada aku. muka xpernah senyum. tiap kali aku hulur nenas utk dikerat2 dia akan menjuihkan bibir nya ke arah papan potong sambil membuat muka xpuas hati. apa la dosa aku? selepas di potong, aku hulurkan duit. duit di ambil nenas aku di biar terkoteng2 di atas papan potong. macam haram kan!. weh gua bayar la, bukan mintak free. watchaa.

*aku sangat bengang. sekian.

4 comments:

orked said...

woit...kamu dimana? x keje ker??

Wife to Firdaus Ghazali said...

kalo org camnih sng je nak ajar nik...ko x yah da beli kat kedai dia...

AiYa said...

aku asa jerk kat opis nih. ngapa nya? YM aku x idup ek.

AiYa said...

aku mula2 mcm layankan ja. yerklah maybe msa time aku beli dia tgh PMS ka apa ka. tp ni dh masuk 5 kali. tindakan harus diambil segera nih.

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)