Tuesday, April 7, 2009

masa itu telah dilarikan

beberapa hari lepas erm minggu sudah rasanya. dapat email dr 1 of my best buddy bertanya kan tentang album sheila on seven yang baru. (ada album baru ek, gua xperasan). sebelum sebelum itu, orked ada tanya aku tentang mp3 Yuna (again aku cam blur2. laluna ka maksud mu?). sila gelak kan sya guling2. sya tau lagu "dan sebenarnya" tu tp xplak nak amek tau siapa penyanyi nya. rasanya versi Aishah AF7 nyanyi lagi best la dr versi EP Yuna (sorry to Yuna fan, halwa telinga ku sedikit fed up ngan slang "R" beliau) dan semestinya versi LIVE sangat la better.

hoho, sila katakan sya outdated lately, siyes gua dh lama berenti menjdi tokan mp3 lagu latest2 nih (sejak berenti dr isentric kot). skunk gua dah jadik tokan menshopping online. ehehhee mr KA sila fed up ngan sya. faiz (tukang pengang duit opis sya) adalah antara orang yg berjaya sya silaukan matanya dengan rambang. owh ya band Potret pon sedap juga.

uhuhu, dh lama gua xmaen sudoku. giler xde msa la. last buku yg aku maen dh khatam msa tengah pantang kat kulai. xpernah beli dah.

ada 2-3 novel yang aku masih xkhatam, 2-3 novel itu aku beli waktu sarat mengandungkan najwa. campur ngan novel mel bg ada 4. haiyo0o0. tapi sila gelak kan sya lagi, sya xpernah lagi miss utk mengkhatam kan Pa&Ma tetiap bulan. :)

kali terakhir tengok wayang; erm aku pun lupa bila. kat midvalley kot. eheheh giler boring

kali terakhir maen netball, erm msa kat kolej kot.

kali terakhir jogging, 2 tahun lepas, keji!

*kesimpulan yang tersimpul; hebat sungguh penangan ada anak dan kahwin ni, byk benda yang aku dah xbuat rupanya

2 comments:

orked said...

hohoho..tp sore Yuna lebih sedap dari si Aishah tuh ek..n Yuna cipta lagu tuh sdiri!!

**nk jugak backing tuh!! haha

dn ko semakin x rawk skrng..ko semakin ladies!!
bagus2..najwa ibumu dh berubah!! nanti dh besar aku story kt ko ek najwa!!hehe

AiYa said...

ahahhahaahhah. saiko! Yuna bayar ko brapa backing dia?

xrawk ek? betrayer, langsyur, mandatory still ada dalam playlist aku

najwa pn dh menunjukkan ciri2 rawker dia. jgn jeles ya

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)