Sunday, October 18, 2009

dah jalan dah

korang layan ja la video ni sementara aku layan kerenah dak ebob yg demam nih. mgkin demam sbb nk dpt kaki kot

video

9 comments:

Elmira said...

hah tu yang part tetiba camera terbalik tu najwa nak jatuh ekk?

sangat comellll! muka dia excited sangattt!

kemsalam sayang kat dia k?

Jarr said...

hahhahahahaa..comelnye budak ini.muka excited...pastu condong kedepan..pastu ko mesti gelabah kan Nicky?sikit hari dia tau nak gimana,ko standby stamina nak kejar je la ye..ahha.

AiYa said...

ahahaha EL, tu namanya rescue999.

jarr, dlm erti kata yg lain, ibu bersedia utk kurus. ehe

May Belle Love.....Amelynshaz said...

Berapa dh umur ni?

AiYa said...

bru 1 thn dn bbrapa hari. :)

The Unconscious said...

hahaha....oik....ponteng kerja ke :P

Tupai Karan said...

waa bg la dia test jalan atas rumput dulu.. ni atas jalan tar kang calaq lutut.. tak cun da nti

JaSmIn said...

comey giler najwa..... paling kiut time nk jatuh eheh melompat ibu dia eh, tatih..tatih..aiseh bile nk jupe lg nih ngan harith..harith pon nk setahun dh ni ujg bln depan,kalu da bole jln sesame bole la main kejar2 ^_^ mesti seronok!

chotz said...

tak lama lagi dia dah pandai ngorat orang la ni...
hang ajar lah dia buat bunyi tikus tu beb...hahahha

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)