Friday, October 2, 2009

i need mental therapy

yup i really do.

owh, kisah hri khamis yg dasyat, selain masih berada di opis waktu ini di awal pagi jumaat. td after lunch and lepaking. kitaorg (suku of the company) dgn tamaknya telah mengkonker 1 lift menuju ke puncak. tiba2 lg 1 mata nk smpi ke tingkat opis kmi. lift tu drop 3 tgkat. rsa sedkit hentakan. lucky its all us. yg mmg mereng masing2. jdik panik nya sedkit kurang, dh la tekan button emergancy xda org respon, hp smue xda line. - owh masa ni aku dh siap2 mngucap. after 10 minute, msh gelak2 diorng nih. kmi tperasan ada org ompil pintu dr luar. perghh kedudukan lif tu half ja. jdi kami tpaksa terjun. dan naik tangga sbb scary. sob sob. klu la drop smpi bwh, mau lunyai badan kmi.

msh proses interview. so far smue bagos2 smpi xleh nk buat decision lg. tp ni citer pelik. ada sorg ni dh cancel interview dia at the start. so aku dont bother to arrange lain date. rupanya during off days aku, dia call mintak arrange date lain. kebetulan bos yg pick up. he said NO. so again aku dont bother to call back. supprising me, dia walk in td. sgt brave tp its not a good attitude la kan. dah cancel without reason. so consider xmo la kan. adeh. so kmi masukkan jugak la 1 slot interview. dia nmpk desppred utk dptkan keje. kesian tp...

*2.10 nanti najwa genap setahun dan aku msh di sni. just now mr KA dh call tanya nk hantar bantal ke opis ka?, kan betul kan aku perlukan terapi mental.

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)