Thursday, January 29, 2009

13 ringit sudahlah

ini tragedi semalam, nmpk sgt gua ni senang di tindas. macam lembu kena cucuk hidung, ikut saja.

semalam, mr KA's motorcycle breaks down. jdi kena la balik sendiri, hujan renyai, jalan agak jem. bas lmbt, gua cuba2 nasib tahan teksi. syukur dapat. tapi... wtf!

kalau ikutkan...
dari yap kwan seng keluar ke jalan tun razak, go straight bulatan pahang amek pukul 3, trafic light ke dua amek kiri, buat pusingan u, kiri pastu kanan pastu kanan lagi aku dah sampai umah. total 5-6 ringgit sje

semalam punya cerita...
dari yap kwan seng keluar jalan tun razak, masuk jalan kampung baru, straight jalan raja muda aziz, trafic light kat chow kit amek kiri straight ke bulatan pahang, dia kona pukul 9, straight lg kat titiwangsa lrt amek kiri, straight lg sampi jalan haji saleh kona kiri jalan ke sentul east, straight ke otk, masuk kiri kat mobil masuk kanan, bru smpi umah. total 12.70, erm 13 ringgit sudah la. gua terus ja bg, nmpk sgt gua bangang kan. dey macha! main tipu ah. watchaa!

*najwa demam sabtu lepas, ahad nya nampak dh sehat sket, kena cucuk ngan mila, pastu jatuh golek plak, la ni kena cirit. sian anak ibu, susut dah badan. sob sob.

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)