Thursday, January 15, 2009

ari ni ari khamis

salam,

ari ni ari khamis, khamis=stress, khamis=bz, khamis=lapar, khamis=lambat, khamis=bertukar mnjadi raksaksa. kenapa khamis jerk? ari lain xkerja ka? ahahahha, mari aku rungkaikan.

company aku kerja ni buat islamic finance punya newsletter, terbit setiap hari jumaat. mmandangkan kbykn yg subscribe adalah org2 dr middle east, yg awal bbrapa jam dr kta, makanya on thursday itself smue mahu kasik clear publish on website. owh ni bru yg major. additional nya, buat buku.

mggu ni dlm erti kata yg lainnya bln ini, aku ada 3 buku nk kasik settle. user guide, manual guide dan juga ifn guide. guide... guide... owh God pls guide me. sbenarnya klu smue org ikut deadline, xlah susah mna, keje pon smooth ja, on time, no rush tentunya tiada stress. yg buat aku jdik raksasa slalu ya ialah bila kije org lain pending, aku yg mati, kena rushing. tu blom lg dicampur ngan benda2 minor nya. buat poster la, brochure la, advert la, update website la, buat backdrop lg. ohohoho mati.

*ari ni ari khamis, mungkin kah akn mjdi pjg lg? tggu ja la aku nya update esok.

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)