Thursday, January 1, 2009

too o0o0 nine

salam,

selamat tahun baru!

firstly, past 2008 were really good year for me or us maybe. tentunya kehadiran fatihah najwa merupakan yg paling manis skali, honeymoon di pangkor (tempat bercinta dulu2), doc sahkan aku pregnant 14 februari, our first anniversary, work area yg baru, workload pn dh makin smooth, rezeki pn bertambah murah. alhamdullilah, syukur ku atas nikmatmu Allah. bley la disimpulkan apa yg aku inginkn utk thn 2008 aku tlh dptkan.

today, aku xterpkkan lg azam utk thn ni. aku seorg yg sgt mudah puas hati. aku happy ngan hidup aku skunk with my luvely hubby and cik litte diva. nanti klu aku dh ada nk di azamkan i will let u guys know. owh tentunya thn ni aku harap dgn sgt lift umah aku dpt bjln sprt biasa. ponat den naik trn tangga tingkat 8, harap2 loan aku lulus, moga2 thn ni mbawa sinar utk kerjaya mr KA, sian dia kije asik sangkut2, tentunya aku harapkan fatihah najwa yg manis akn mbesar mnjadi ank yg baik dn sihat slalu, kerja aku, moga2 aku xbosan dn moga2 ATM ingat nk naikkan gaji aku. amin.

*esok mr KA kena outstation... nk ikot :(

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)