Monday, November 23, 2009

my new baby

owh im so much in love now. tq mr KA/ muahxx

dpt new baby. msti la happy walaupn dh awal2 mr KA kata next year sndri mau ingat la ya. ehe. xpa. asal sya happy. :p - (jahanam asb aku-adeh!)

smlm najwa buat kisah. lps blk dr klcc, rsa tgn najwa sejuk gila. ingatkan sbb lama kat aircond. kmi buat derk ja la. rupanya demam panas. panas dlm. patut la asik njk merengek ja tp waktu jln x ya puan2. siap bley g bukit bintang lg ptgnya,. mlm bdn dh panas tp kaki tgn makin sejuk naik pucat. seriou! oleh krn mak slalu pesan klu kena situasi camtu kena la jelum ngan air asam supaya panas nya jdi sekata. dn kena observ slalu takut tarik sbb panas sgt. muntah 2 kali. kemudian nya dlm kol 3. dia merengek lg. panas sgt agaknya. jdi aku pn buat operasi dgn lbh kerap dan hampir basah lencun. tetiba dia leh buat lawak (aku rsa lawak la) msa aku tanya sayang ibu napa? sakit kat mna? dan2 dia selak baju dan tunjuk perut dia.. aku pn letak la air asam tu smbil kata sni ka. bley plak dia angguk, tarik baju tutup perut dan senyum. anak hai anak. moga cepat sembuh ya. mggu ni kan kta nk blk umah atok. klu najwa demam nanti xleh maen ngan abg izam, abg aril, along, angah, kakak dini, kakak nurul ngan kakak dina.

*tahap panas najwa aku pk agak serius tp dia still lasak mcm xda pa. isk isk.

7 comments:

Cupu said...

ko mengandung ka nik?
congrats...sukanya aku

AiYa said...

uiks. takdk la.

The Unconscious said...

dapat new baby? What you mean? Ur expecting?

AiYa said...

no lah.

Elmira said...

ape new baby ni? new phone? new laptop? new doll? apaaaa?!

get well soon najwa! bawak la dia gi clinic nik... kang jadi balik cam aritu plak...

AiYa said...

ehehehhe. ya baek la bos.

JaSmIn said...

yelah nik cian najwa... aku pon ingat hang preggnat,hehe tp kalu ye pon ape salahnye..najwa da besar lor..;)

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)