Monday, February 8, 2010

kisah mimpi

kisah gua dengan mimpi memang tragic. Mimpi sangat jarang menjenguk gua. tapi kalau dia hadir gua jadi trauma. lawatan rasmi 2 3 hari. berulang atau kesinambungan episod sebelumnya. dan mimpi lebih banyak buat gua scary dari happy. mula la jiwa gua kacau. otak mendidih membuak-buak!

orang kata mimpi mainan tidur tapi gua kata mimpi itu macam ala-ala back to the future. menjelajah masa depan tapi tak tau date to be exact nya. mungkin esok, lusa atau 10 tahun akan datang. bukti? banyak gila... atas faktor itu gua dah jadik takut nak bermimpi. kalau mimpi benda best syok ah kan./ kalau mimpi hati pecah? mau tak meleleh air mata mak.

dan,

mimpi itu datang lagi lewat 2 3 hari lepas. 2 hari berturut-turut. sigh. i hate it!

*dulu gua mimpi dpt keje kat red$. agak2 kali mimpi nk mari ke tak heh?

1 comments:

Chase said...

apa yang you mimpi ni?

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)