Friday, March 13, 2009

ee

erm, rasanya aku jarang story pasal my big family here. well, ini adik aku, dia ke 10 dr 12 org.. bru lepas SPM nih. dh beso ko ek. dulu kecik2 we used to call him "badak"... ahahhaha tp korg tengok sekarang dia yg paling slim (oon terkecuali sebab dia lidi). agak manja. dia ni agak sengal terlampau. susah la nak marah dia. loyar buruk sangat. msa aku nak pegi blaja kat taiping dulu, dia masuk wad, tangan bersimen sebab jatuh dr tangga masa tengah main kerusi meja solek mak yang ada roda (saja cari penyakit kan!). hui kalau mandi ngalahkan anak dara, berjam2 (teringat aku kat syura-2 jam! hamik ko). tersangat la mementingkan kekemasan diri (nak menyemat saja). kalau datang sengal dia, ko akan rsa annoying giler, dia akan sebut nama ko dan senyum tanpa henti berulang ulang, rasa nak tampo jerk laju2.

to be honest, kami adik beradik agak innoncent, mana2 yang advance (mcm aku?) biasa nya yg duduk jauh dari ketiak mak. ee nak sambung blaja tapi xtau mana nak tuju. dia minat nak jadik pilot xpun polis marine. apa pun tahniah ngan keputusan spm ko (oke lah dr kak nani)
kak nani doa kan ko berjaya. amin

*ko buat pe tu e, picit jerawat ek.
**najwa akan menyanyi sebelum tertido, dia akan sebut ya ya ya ya. aiseh! mana bu bu bu sayang.

3 comments:

orked said...

hahaha..nasib baek najwa x sebut aiya..aiya..aiya!! hahaha

AiYa said...

owh ya la.. utk sedapkan hati den.. maybe najwa sebut aiya aiya.. ahahhaha

orked said...

yer..yer pikir positip..aiya..aiya..aiya..ayah..ayah!!

haha

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)