Wednesday, March 25, 2009

man dagu returns

kajian kes1:
kami rasa dagu xberapa nak komersial, so we change to "chin". i hope you know y.

kajian kes2:
hari ujan pagi kelmari, kau sebagai pekerja yang berdedikasi dengan selambanya datang ke opis 15 minit lagi pukul 11 pagi. hello, ini bukan zaman sekolah boleh datang lambat cikgu xmarah. kalau dah tahu hujan, take la initiative lainnya. aku datang opis pun dalam hujan agak lebat dengan payung kecik terkedek2 jalan. bertarung nyawa bro, nasib xda kilat sambar menyambar. kalau x, dah lama arwah dan aku yakin orang yang akan mengucapkan syukur pertama nya ialah kau. kau plak dengan pepoyo sambil memuncungkan dagu jawab 'ko xnampak hari ujan' watchaaa!

kajian kes3:
kau telah ditugaskan me'layout' table (dah masuk hari ke 3 masih xsesiap lagi). dengan lagak kerek dagu kau, kau main aci redah ja, janji buat. kau ingat aku akan suka la dengan ke'efisyen'an kau membuat kerja dengan pantas. dagu la! (dilarang mencarut di sini), kalau kau xtahu tanya la, bukan kena bayar pun. ini x, "buat la dulu, dh siap kalau salah baru tanya", dah lama hidup agaknya kau ini.

*xmemasal kau jadik hit dalam blog aku nih.
**nasib la najwa dh sempat keluar, kalau x aku rasa ada yang terkenan ke'dagu'an kau. benci! benci!
***kredit kepada ayu kamal kerana nama manjamu. awww xkuasa mak
****vote telah di buka, kami sebulat suara rasa dia xkan MC esok tp xkan stayback sma kami

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)