Thursday, March 26, 2009

najwa demam, black out

today will be longest day as usually. najwa demam malam td, badan mula panas start ibu ambil dari umah tok ngah. xberapa nak ceria. muntah 2 kali. merengek dan tdo di bahu. siannya anak ibu, tapi najwa tetap kewl macam selalu. senyum ja walaupun xlarat.

aku xberapa nak paham kenapa mesti black out. sejam plak tu dr kol 12 smpi kol 1 lebih (agak2 la kalau nak tutup lampu pon-blom 28hb lagi) pastu kol 5 pagi sekali lagi. nasib la tuari teringat nak beli lilin. aku memang alergi nak gelap2 nih. seram seh.

mr KA jatuh motor semalam. kaki yang sma injured (konon superstar msa maen futsall dan badminton). sian dia. nasib pagi ni dah oke sket.

*KJ menang. ahahahhaha.

4 comments:

FirZie83 said...

truk ka hardcore tu?aku gerun kalo nengok laki aku jatuh motor...mintak la dijauhkan drpd sgala malapetaka...

AiYa said...

xteruk tp still la gua susah hati

orked said...

kesian ayah najwa & najwa x sehat..sbb tuh najwa demam kot..ayah dia cedera..dia kn daddy gal ;p

AiYa said...

ya la, aku pun rasa macam tu.

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)