Wednesday, July 8, 2009

gua x <3 office

oke lah well known yg gua mmg tgh xda mood nk keja lately. hatiku tertinggal di rumah. bila ada peluang utk MC/cuti, gua mmg gila happy. so smlm gua on MC, hri ni tentunya mood nk keja tu xbrape nk mari. tp... WTF!

-masuk opis pg ni, tag gua xleh pki. tpaksa tekan bell. (boss yg kena press button bukak pintu-well is not good doh-bad impression)
-check email, hati gua dh panas tgok byk sgt request buat adverts itu ini without giving any information, ingat gua ni advertorial ka? F!
-bru nk start keje, gua dh hangin 1bdn, ada plak yg tgn gatal g rename folder etc. woi! abes la smue work aku missing link. F! again
-bila bob kidi masuk, "aku dh mskkan profile bru dlm LLawyer". WTF! gua MC sehari ja, apsal dh xmnyempat2 tggu gua blk kasik settle. bknnya dateline pn smlm. i hate u G!!!

*gua mmg hati PANAS amat la ni. sila sila tuang minyak dlm api.

1 comments:

Jarr said...

apakata selamber badak ko balik tanpa pesan nik?
aku pon rasa mcm nak balik gak nih....:)

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)