Wednesday, July 1, 2009

raksaksa bertukar

sigh. gua skunk tgh mngalami perubahan emosi yg maha dasyat. ada ja yg xkena plak tu. hp xleh charge la. mr KA outstation la, issue mggu ni blk lmbt la, najwa plak gembeng semcm ja, duduk xmo, baring xmo, golek2 xmo, masuk buai xmo, masuk walker xmo, minum susu xmo, yg dia mau hanya nk dukung. tu pn bdukung ngan aku ja yg dia senyap lama. klu ngan ayah dia jgn harap la. kena bg rasuah dulu bg main key etc bru nk senyap. ngan makcik lg la hampeh.

pg ni, aiyo mmg la xsemengah. najwa serba xkena. agaknya dia ada feel yg ayah dia nk keje luar. msa hantar umah mak ngah td, dh terjerit2. adoiyai!

dgn emosi gua yg tgh weng sna sni, raksaksa bertukar! sian najwa gua asik mrh dia ja lately. mr KA pn dh sound pg td. ya. gua ni spesis monster, klu mrh x ingat dunia. aduh. rsa bsalah tp mmg xbley bla. dammit!

*org kata, baby cepat dpt tau klu2 ada benda buruk berlaku. arghhh dh mcm2 plak gua bayangkan nih. nauzubillah

2 comments:

Jade said...

same le kite.. kalo dh marah x ingat anak ke tak.. main sembur ajer.. ;p

Chase said...

control yourself nik. ur emotions. Go and pray. maybe it might help you to cool down. Very easy to vent out to others but you might regret later on.
try to relax nik. HP tak boleh charge too bad...suruh Mr KA buy new one hahahaha....

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)