Thursday, July 9, 2009

sudah jatuh tangga, tergolek pula

:(. jika hari ini atau esok dan seterusnya, lu orang xdpt hubungi gua dn mr KA sila tggalkan pesanan anda di talian 999. :(

hp gua nazak. xmo cas. bila2 msa ja bley mati since last week. mujurlah ada cik puan mira. kmi tukar bateri. :) sdh plan, akhir bln ni bru crik yg bru, pmasalahan nya. cik puan mira akn pergi jauh dn xkembali... ke opis lagi. sob sob. owh i really miss u badly

td mr KA call, mnyamar jdi org bank suh byr hutang. oke sila gelak. gua mmg tertipu jugak td.ceh!. anyway, mr KA nk bgtau hp dia jatuh msa masuk hutan td. uwaaaaa.

*bukan kah sudah jatuh tangga, tergolek pula gua ini?
**mungkin kah ada benar bob kidi kata, "nk suh tukar pki i-phones la tuh"

1 comments:

Jarr said...

ye!saya setuju ngan bob kidi[walopon saya haram tak kenal sapa dia]...itu maknanya i phone sedang menanti...sila lah ye...bila lgi nak meninggi diri...ni la masanya Nicky...hihihi..

mcm gurindam dah bunyiknye nih...

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)