Wednesday, May 13, 2009

aku ske orentasi

14 days to go


aku dh x ingat sequence kejadian yg sterusnya, layan kan ja la ya

owh jgn silap. bkn aku di orentasi tp meng'orentasi' aka membuli ehehhhehe. ya sya seorg MPP (skema ak?) both of us actually.

owh giler mnyampah msa sesi kmi yg di orentasi (praktis dulu ya), berbulu bijik mata seh tgk lagak ala2 mesra dgn _ _ _ _ _ _ (mr KA sila isi) (msa ni dh start menjeles ya tetuan pepuan) sabaq2. tu blom lg adik2 junior yg sebok nk mengkenen soh kemsalam bagai. wah jejaka rebutan nih. tetiba seorg minah tu yg seperti adanya mnjadi org yg kononnya sgt rapat ngan aku, tau sgt perangai aku, sgt kasihkan aku, sgt taking care sama aku bg warning sma mr KA (WTH??) setelah aku ko ludah, sske hati ja nk claim bagai ya. (kan dh ter emo...)

mggu orentasi mmg byk mbantu mbungakan cinta kami (sila muntah) mggu yg heaven giler sbb leh skip kuliah etc, leh lepak2 (keji). masihkah anda ingat akan kek yg kta beli wahai mr KA? dan sebagai balasan nya maggi sup tulang yg di bagi. apakah? wawa dh gelak guling2 mlm tu. (aku msh simpan plastik bungkusan nya ya-kengkonon ada sentimental value la). pagar kat tepi hostel tu jadik saksi ya kawan2. :)

ada apa dgn joe kid smpikan mr KA merajuk?

bersambung... ehehhehhe

0 comments:

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)