Wednesday, May 20, 2009

sila vote

muka sya mcm ayah atau ibu;


11 comments:

Melisa Melina said...

Najwa macam photostat muka ibu! Tapi boleh nampak iras2 mr KA.

She's so cute la.

Melisa Melina said...

Nak gigit tangan dia

AiYa said...

ober la ko, smpi 2 kali bg komen. nk kena babab nih...

owh pandai ek xletak profile public. akn ku jejak ko mel. soon

Jiey^Mien said...

Dua2 pun ada la..

orked said...

jambul najwa mahal tuh..

muke sape ek..konfius aku!!

AiYa said...

jiey;
dua2 ada ek... hihi

orked;
ko mmg, kompius sokmo

Elmira said...

IBUUUUUU!!!

haha sorry. pendapat aku sangat biased :P

eh aku nak gigit tangan dia gak! aku gigit kanan, mel gigit kiri, ok?

Tupai Karan said...

tak nak vote.. nak komen ja blh kot? ngeh3

awat gambaq 1st tu najwa masam..agaknya dia nak bergambaq sorang xnak sapa2 enterframe kot.. [btoi ka aku eja tu]

gambaq 2nd.. mak najwa wat iklan colgate he? ;p

AiYa said...

mira;
muka aku ek. nanti la aku bwk tgk secara live. sila la gigit. aku bley kompem jari kau dia gigit balik.

tupai;
gambo yg kat atas tu najwa kena paksa bgambaq. ahahahhaa. bukan colgate la, iklan ubat gigi najwa tu. :)

The Unconscious said...

looks like u

empunya said...

eleh.. aku lg comel la saperti dulu-dulu...

ko kenal x aku..?
hubby nko tu pun kenal aku tau..
nak tau meh sini..

http://urusansripadukabaginda.blogspot.com

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)