Thursday, May 7, 2009

siapa hardcore?

20 days to go

puas dikorek bru la black bgtau. namanya hardcore (bajet dh rockstar sgt la tu) reaksi aku? mcm pernah ku dgr nama ini org, bukan ni mamat yg sma dok kemslm kat _ _ _ _ _ (mr KA sila isi ya). kemudian hari2 la ms poswoman aka emma dok kemslm. walau aku buat derk sbenarnya ske gak (iyo lah muka cam makcik ni ada peminat mau xhepi << sila gelak guling2). kemudian yg ni xbapa nk ingat yg mna dulu sesi kenal2 bls2 email dulu atau kuar makan kat pekan tepeng,

msa balas2 email, lirik lagu sering mewakili dirinya. yg paling xbley bla ialah lagu ini Flavor of the Week by American Hi Fi.


Lyrics | American Hi-Fi lyrics - Flavor Of The Week lyrics

...Her boyfriend, he don't know, anything about her...

wonder how he know (dr Emma atau Eimy?)

msa kuar mkn tu, giler selebet seh aku. ilek2 ja mkn minum xde kaber2 langsung. gelojoh tahap dewa. mkn chicken chop bsma tembikai gelas besaq (emma ngan bandung kongsi air, kmi ilek2 ja tibai sesorg) mgkin sbb aku malu (kaber line kaber line). uhuhuhu

bersambung

5 comments:

Tupai Karan said...

huii.. i'm here ;p

owh si KA men kim2salam dulu eh..lalala.. dia seorang yg pemalewww rupanya hahah

AiYa said...

tq for dropin by

dulu la, skunk ni gila muka tembok main aci redah ja ahahhaha

Cupu said...

Hahaa...best gak percintaan korang nie...lagi2

orked said...

tiada sambungan ke hari nie..huhuhu

empunya said...

siapa hardcore?
bukan khairil nirrajim ke??
lu biar btoi..!

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)