Monday, May 4, 2009

jom jdik gila

ngeh.. lazy monday. keje byk tp mls nk buat pdhal nk kena submit by end of today.

kejap td aku jadik gila kejap. meng"search" sedaya upaya kwn2 lama sek men teknik kluang terutamanya budak2 pke 1 sesi 99/00 (korang nih tau la line 'karen', xkn la xde seko pn menjebakkan dri kat tenet ni), owh giler aku xsmpi tahap dewa lg nk search nama sorang2 kat google. ehehhehe (tp klu search cam menarik gak ni; jdik staker).
update# ek eleh nk staker camner, aku lupa nama penuh mereka. ahahahhaha

dan tahap gila aku dh cecah meroyan. search nama sesorg di NCT dulu. dia ada blog jgek la. uhuhuh. dh jdik paras2 superstar. n im so surprise dia di kl ghupanya ingat dh fly away.

*ya sya mahu bsikap jujur, aku google nama bad. ahahahha apa kejadahnya smue ni
**nanti la aku update kisah cuti2 malaysia aku (kalau rajin la)

1 comments:

orked said...

jangan..biz kita x maju lg :P

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)