Thursday, June 4, 2009

haagen dazs... akhirnya

yg ni agak bangang sket. aku giler mngidam nak makan aiskrim yg mahal nk mampos ni msa najwa msh dlm perut tp bru ahad lepas tcapai. (9 bln preggie+umur najwa dh 7 masuk 8 bln pn-bru dpt) tu pn slps menagih janji dr mr KA msa dia mintak tlg buat sumthing. lps tu gua nyesal. korang bygkan mkn aiskrim sja 70++. najwa, ibu harap lps ni air liuq tu xjejeh lg. ehehhe.

*korang tgk la budak ebob ni. klu bab aiskrim+perisa coklat plak tu, mmg meleret2 senyum dia.

5 comments:

Jiey^Mien said...

Ian pun suka eskrem gak.. tapi jiey bg dia rasa sikit2 jer.. :P

Tupai Karan said...

fuyoo marvellous.. sib bek bukan zaman muda dulu.. kalu tak mesti KA protes kat hg kata "produk kapitalis" punya ngeh3.jgn mrh

AiYa said...

Jiey,
dak2 kecik ni klu bg lelebih nanti dia jdik xtkawal. hyper smcm. :)

Tupai,
ahahahha, kdg2 kena gak. klu xmo msk mall, dia punya modai msti "ni smue kapitalis nih" :p

The Unconscious said...

hey stop feeding her sweet stuff la...not good for her....belasah kan :P

Applique Tee Shoppe said...

salam singgah...

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)