Thursday, June 18, 2009

owh pls dong, jgn korek idung

amaran: jgn baca entry ni sambil mkn. :)

hari itu sprt lazimnya. port gua kat opis mmg paling indah walau pn mblkgi klcc tp gua bahagia. walau kena tgk muka jib tok dukun, bob kidi, mr hari ni dlm sejarah (syukur man chin dh arwah) heh! tp itu bkn kisahnya.

mjdi kebiasaan, gua akn meneliti tiap ruang dlm opis ni utk mcari idea (iyolah-pdhal nk usha line kot2 bosses mai) hu pjg umur, si pjg bru ja menerjah ke mari. syukur sbb sempat close window nih. ahahahha. oke smbg citer. sdg asyik gua meng'observe' sekililing. tetiba mata gua tpandang... owh man! WTH!

rilek2 ja weh korek idung. bkn yg korek jenis kuit2 hujung idung tau. habes tgelam suku jari masuk lubang. hui! xkaber langsung. stlh sekian lama memerhati (gua bkn sengaja-tp tnmpk bkali2). gua yakin benar, itu ialah habit nya. tiap waktu sengang nya dia akn mengorek. kusyuk! mcm org layan ice weh. uuh seram!

dulu, faiz (bkn nama sbenar) prnh ckp tatkala dia meng'ekplain' napa dia xmo amek mknan yg di beri oleh si PH (pengorek hidung), owh msa tu gua terus cabut tisu kasik luah. geli mat!

arghhh pls dong, jgn koreng idung dikhalayak. buruk benar!

*kdg2 gua tlupa, gua tmkn juga. mgkin "itu" yg mnambah selera. :-& sila muntah

1 comments:

MEL said...

Oh my gosh...ini dah jadi public health hazard kat office! cepat cakap sapa dia - nanti aku pun terkena jugak!

sales or training? oh man, dont tell me it's editorial!!! arghhh, tidak...!!!

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)