Friday, June 26, 2009

jatuh katil malam jumaat

huk huk. sian kan. najwa jatuh katil. erm 10 minit lagi ke 4 pg consider pagi jumaat la kan bknnya mlm jumaat. this is very the first time najwa jatuh di bwh jagaan aku selama 8 bln 24 hari. mcm nk jatuh jantung aku. mula2 aku mamai2 meraba2 mna najwa xsmpi 2scn aku dgr bunyik benda jatuh kedebuk bsma bunyi tangisan. terus melompat aku siap langgar bakul. seb baek la side aku jauh sket dr kipas, klu x mungkin tragedi indran akn berulang tp lg ngeri. pala putus! najwa nangis sat ja. mr KA pujuk dn tuam kat dahi, pipi, tang mata payah sket. tuar yg mngalkan kesan. dh la ptg smlm mak ngah kata bdn najwa dh panas, demam. lps ja jatuh, cek2 dia u uh rupanya patut la tawaf 1 katil smpi jatuh, xselesa rupanya. dh cuci smue najwa tdo blk. sayu ja aku tgk muka najwa. bdn pn naik panas mendadak. tgok mcm oke ja, tiada kecederaan melaikan najwa muntah. aku pegang2 bdn dia, xde plak dia nnagis. we will c la ari ni dia mcm na. mr KA kata klu lain mcm ja nk bwk g xray. or should we go ja xyah tggu lg. xray memudaratkan x?

*adeh. najwa najwa. awat ganas sgt nih? isk isk. mudah2 an tiada apa yg serius. seriou!

3 comments:

m r z ' 7 7 said...

kesian dia.. hrp2 dia takde apa la..
kalau makin teruk demam nye, try la gi check kan..

mmg seriou!

dulu pun ms nadhrah lebih kurang 8bln dia jatuh katil gak.. tp tu mmg silap mama dia tgl dia jap nak pi ambik baju lps mandikan dia.. dia pusing2 skali jatuh.. one terus dukung dia.. kena marah lg.. huuhu.. mmg salah pun.. apalg terus terduduk nangis.. huwaa.. kenapakah? aku begitu cuai.. kesian anakku.. nasib takde apa. tp bengkak la gak kepala..

Yasmin Nabilah.. said...

Aduh..sakitnya acik rasa bila Najwa jatuh..sian dia..tak selesa yek..Tapi nasib baik tak apa2 kan..huhu..

JaSmIn said...

nik,harith pn pena jatuh katil mse tu genap 6bln huhuhuh ayah dia siap piat telinga mak dia ni kerana kelalaian huhu lgpn kalut2 pg tu nk gosok bju ayah dia jgak kui2 tp series mama dia ni pon nangis skali instinct mama dpt rasekn kesakitan ank kot...p klinik dokto ckp takde ape sbb harith nampak aktif cume kalu nangis x berenti atau muntah mybe ade somethin hg tgok la klu ank hg aktif dan nampak ok je insyalah tade pe pe pn tpulang la klu nk bwa g chek lg bgus

Post a Comment

harap maklum, komen anda akan di tapis dulu oleh mambang jingga. ai tpaksa utk kesejahteraan kta bersma. :)